Pages

Thursday, 3 January 2013

The Diamond Storage Ring


The Diamond Storage Ring, this is where I work some of the time and I actually was one of the many people who assembled this little lot.

In my working life I have had three jobs this is my third you can see other photo's from over the years here with some photos from Diamond.

5 comments:

  1. Love the shot!
    Thanks for sharing.
    Hope to see you on my blog:)

    Greetings from Singapore...

    ReplyDelete
  2. Wow, was für ein interessanter Mann hier. Das war sicher eine ganz interessante Arbeit. Schön das du das Bild hier eingestellt hast.

    Liebe Grüße von Paula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen Dank Paula ist es ein Job, den ich liebe zu tun und arbeiten ola

      Delete
  3. Hi, Bill
    Überraschung ... Überraschung ! Du kannst ja Deutsch schreiben und was ist das für eine interessante Firma?!
    Was machst Du da genau ... Wenn ich fragen darf?

    Herzliche Grüßle von Heidrun aus Germany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich betrüge ich google Übersetzer, kann ich nur sagen ein paar Worte in Deutsch. Ich arbeite für ein Ort namens Diamon Lichtquelle an einem Ort namens Rutherford (KFK bisschen wie in Karlsruhe, wo ich schon ein paar Mal). Ich arbeite als Techniker Vacuum so Schrauben und Muttern meinem Leben sind, wurde zuletzt in Cryogenics Job, wo ich Arbeiten auf Magnete

      Delete

Thank you for visiting, I welcome comments and will return the visit to you. I would love for you to consider joining my site if you like it
PLEASE MAKE YOUR BLOG WORD VERIFICATION FREE